Prevenirea și controlul epidemiei este o luptă palpitantă și un test dificil. Începând cu 21 noiembrie 2022, pentru a implementa strict strategia generală de „prevenire externă a importului și prevenirea internă a revenirii”, Golden Laser a fost închis timp de 9 zile pentru a reduce numărul personalului neesențial care iese și pentru a controla strict străini.
Sub conducerea grupului, Golden Laser a făcut o planificare cuprinzătoare și o desfășurare minuțioasă, a purtat responsabilități la toate nivelurile și a strâns lanțul, a înțeles prevenirea și controlul epidemiei cu o mână și producția și furnizarea cu cealaltă, și -a îmbunătățit continuu abilitățile științifice și precise de prevenire și control, iar producția și funcționarea garantată într -un mod puternic și ordonat.
Cine spune că nu există eroi în poziții obișnuite? În perioada critică a curselor împotriva timpului și a virusului, depășim dificultăți, ne unim și colaborăm, luptăm continuu, ne străduim din greu, facem tot posibilul în pozițiile obișnuite, păstrăm poziția de aur și oferim o garanție solidă pentru realizarea unei producții sigure pe termen lung și stabile și de dezvoltare de înaltă calitate și de mare viteză a companiei.
Pentru a asigura livrarea la timp a echipamentelor contractuale ale companiei, aproape 150 de angajați ai laserului de aur se lipesc de posturile lor pentru a asigura producția atunci când parcul industrial este complet închis și transmiteți spiritul unghiilor și se lipește de linia de producție. În afara parcului, angajații care nu au reușit să ajungă la posturile lor au implementat lucrările pentru acasă și s-au străduit să înțeleagă și să promoveze atât prevenirea epidemiei, și controlul și producția și funcționarea și au jucat un set de lovituri combinate „anti-epidemice și de producție-guaranteed”.
Echipa de marketing își ajustează activ mentalitatea de vânzări și se străduiește să transforme reactiv în proactiv.
Pe frontul intern, echipele de vânzări și după vânzări au luat inițiativa de a vizita clienții și de a rezolva probleme pe site în caz de amânare sau anulare a diferitelor expoziții.
În ceea ce privește vânzările internaționale, echipa de marketing a plecat peste mări, a participat activ la expoziții din industrie din Asia, Europa și America, a luat inițiativa de a vizita clienții, a introdus dezvoltarea și planificarea companiei, a ajutat clienții să analizeze situația pieței și să formuleze contramăsuri și să rezolve problemele reflectate de clienții pe site într -o manieră în timp util, care a sporit încrederea clienților în marca Laser Golden Laser.
septembrie
Pachet de imprimare din Vietnam 2022
octombrie
Tipărirea United Expo 2022 (Las Vegas, SUA)
Pack Print International (Bangkok, Thailanda)
Euro Blech (Hanovra, Germania)
noiembrie
Maquitex (Portugalia)
Pantofi și piele Vietnam 2022
Jiam 2022 Osaka Japonia
În fața piețelor asiatice, europene și americane, echipa de comerț exterior de laser de aur nu s -a oprit niciodată. Participăm activ la diverse expoziții profesionale, cum ar fi imprimarea și ambalajele, imprimarea digitală, textile și îmbrăcăminte, piele și încălțăminte, echipamente textile și procesare metalică și este marca laserului de aur. Extinderea de peste mări oferă oportunități bune de canal.
În timpul intervalului de participare la expoziție, echipa de laser de aur a luat inițiativa de a contacta clienții pentru a vizita și comunica, iar în timp ce a furnizat cu exactitate servicii de după vânzare a clienților, a promovat noua tehnologie și echipamentele noi de laser de aur.